Saray Meslek Yüksekokulu

 

AKADEMİK DANIŞMANLAR LİSTESİ

 

BÖLÜMÜ

PROGRAMLAR

SINIFI

DANIŞMAN

ODA

DAHİLİ

Muhasebe ve Vergi

Muhasebe ve Vergi Uygulamaları

I

Öğr. Gör. Seval AYGÜN ÖZDEMİR

Zemin Kat

4206

II

Öğr. Gör. Hüseyin AYDIN

1. Kat

4204

Yönetim ve Organizasyon

İşletme Yönetimi

I

Öğr. Gör. Dr. Özgün ŞANLI

Zemin Kat

4225

II

Öğr. Gör. Ayşegül ÖZTEKİN

Zemin Kat

4207

Dış Ticaret

Dış Ticaret

I

Öğr. Gör. Salim KISTIRAK

Zemin Kat

4208

II

Öğr. Gör. Fatih BELEN

Zemin Kat

4211

Mimarlık ve Şehir Bölge Planlama

Tapu ve Kadastro

I

Öğr. Gör. Dr. Melike ÖNCE NİŞANCIOĞLU

Zemin Kat

& 2.Kat

4203

II

    Tasarım

 Grafik Tasarımı

I

Öğr. Gör. Ercan MAKREŞ

Zemin Kat

 

4222

     II

Öğr. Gör. Pınar ONGAN

Zemin Kat

& 2.Kat

4216

Öğr. Gör. Şükran ÜNEŞ

Zemin Kat

 

4224

 

AKADEMİK DANIŞMANIN  GÖREVLERİ:

 

(1) Her eğitim öğretim yarıyılı başında ders kayıt işlemleri kapsamında ders ekleme ve seçme veya bırakma tarihlerinde ilgili Fakülte, Yüksekokul veya Meslek Yüksekokulunda hazır bulunmak, hazır bulunamayacağı koşullarda ise Bölüm Başkanının onayı ile görevini bir başka Öğretim Elemanına devretmek ve durumu öğrencilere ilgili tarihlerinden en az bir gün önce duyurmak,

(2) Ders programının düzenlenmesine katkı sağlamak,

(3) Akademik Danışmanı olduğu öğrencileri Üniversite, Fakülte, Yüksekokul veya Meslek Yüksekokulu ve Bölüm olanakları hakkında bilgilendirmek,

(4) Öğrencilere bilimsel ve mesleki açıdan rehberlik etmek,

(5) Öğrencileri bağlı oldukları kanun, hüküm, yönetmelik ve yönergeler konusunda bilgilendirmek,

(6) Öğrencileri dersler hakkında bilgilendirmek ve ders seçiminde yardımcı olmak,

(7) Öğrencilere ders denkliği ve ders muafiyeti gibi akademik konularda rehberlik etmek,

(8) Öğrencinin her yarıyıl başında derslere kayıt yaptırmasında, ders değiştirmesinde ve/veya ders bırakmasında rehberlik etmek,

(9) Öğrencilerin ders ve derslerdeki başarı durumlarını izlemek, başarısızlık durumunda ise başarısızlığa yol açan nedenleri araştırmak ve çözüm getirmeye çalışmak,

(10) Öğrencilerin varsa çözüm getirilemeyen sorunları hakkında Bölüm Başkanını bilgilendirmek,

(11) Gerekli görülen hallerde öğrencileri psikolojik danışma ve rehberlik hizmetleri alabilmeleri için Üniversite bünyesindeki veya dışındaki ilgili birimlere yönlendirmek,

(12) Öğrencilerin genel durumunu izleyerek ihtiyaç halinde ve olabildiği ölçüde burslardan veya benzer olanaklardan faydalanabilmesi için girişimlerde bulunmak,

(13) Öğrenciler tarafından memnuniyet bildirilmesi ve şikayetlerin oluşturulması varsa bu konudaki anketlerin doldurulmasını sağlamak ve sonuçlarını inceleyerek değerlendirmek,

(14) Öğrencileri ders dışı zamanlarının etkin kullanımını sağlamak amacıyla katılabilecekleri kültür ve sanat etkinliklerine yönlendirmek,

(15) Görüşme gün ve saatleri ile bu konudaki değişiklikleri öğrencilere duyurmak,

(16) Akademik Danışmanlar Kuruluna katılmak,

(17) Her yarıyıl başında öğrencilerin ders kayıtları işlemlerinin Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi E-Üniversite Sistemi üzerinden ilgili yönetmelik ve usullere uygun olarak gerçekleştirmelerini sağlamak

(18) Ders kayıt işlemlerini incelemek ve onaylamak,

(19) Ders kayıtlarında kayıt onay sayfası çıktılarının nüshalarının imzalanmasını sağlamak ve bir nüshasının Fakülte, Yüksekokul veya Meslek Yüksekokulu Öğrenci İşlerine; bir nüshasını öğrenciye ve bir nüshasını her öğrenci için açacağı öğrenci bilgi dosyasında tutmaktır.